مراسم رونمایی از سامانه “آموزش مداوم روانشناسان و مشاوران” مرکز ملی راهبری و توسعه سلامت روان معاونت مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ با حضور جمعی از مسئولان محترم کشوری و صاحب نظران حوزه سلامت روان در محل سازمان بهزیستی کشور برگزار می شود.


در این مراسم، دکتر ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، دکتر محسن بندپی (معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور)، دکتر رستم وندی (معاون وزیر و قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی)، دکتر براتی سده (رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد)، دکتر عبدالرضا عزیزی (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس)، دکتر محمد ابراهیم مداحی ( رییس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام)، میرمحمد صادقی (معاونت مشاوره و امور روانشناختی) حضور دارند.

 

گزارش مراسم رونمایی از سامانه آموزش مداوم روانشناسان و مشاوران 

سامانه آموزش مداوم روانشناسان و مشاوران که توسط شرکت کاسپین وب طراحی و پیاده سازی شده است امروز (22 آبانماه) در مراسمی ویژه با حضور دکتر محسنی بندپی (معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور) در سالن کنفرانس سازمان بهزیستی کشور رونمایی گردید.

محمد ابراهیم مداحی (رئیس امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام)، شهربانو امانی (عضو محترم شورای شهر تهران)، معاونین و مدیران کل ستادی، استانی و روانشناسان و مشاوران اساتید دانشگاه نیز از سایر مدعوین این مراسم بودند. گفتنی است دکتر ربیعی (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و سایر مسئولین کشوری به دلیل حادثه دردناک از دست دادن هموطنان عزیزمان و ماموریت حضور در مناطق زلزله زده در مراسم امروز حضور نداشتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور دکتر محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور، با بیان اینکه برای نخستین بار در حوزه آموزش به ساختاری استاندارد دست یافتیم گفت: این ساختارسازی در قالب سامانه آموزش مداوم روانشناسان و مشاوران توسط مرکز ملی راهبری و توسعه سلامت روان طراحی شد که قابلیت آموزش برای دو گروه؛ یکی عموم مردم و دیگری افراد متخصص را دارد.